891 pisos

Són els que va sortejar l’ajuntament de Badalona fa ja més de 4 anys. El pitjor de tot això no és que els pisos no es facin, el pitjor és que molta gent es va creure que tindria un pis en un o dos anys màxim, durant l’espera els pisos han pujat de preu més d’un 30% i molts dels “agraciats”, que no han pogut esperar tant, han hagut de comprar un pis més car, en comptes de comprar-lo a un preu assequible que era el que els hi havia promès l’ajuntament.

I no dic res més, la carta que reprodueixo a continuació (i que m’han enviat avui mateix) parla per si mateixa.

Hace varias semanas ya que nos llego una carta del ayuntamiento para empezar los tramites de adquisición de una vivienda en la calle Isaac Albeniz ( promoció estadi) a nosotros que también llevamos esperando muchos años el piso que nos toco ( a mi pareja), pero que nunca llego y como no queríamos “esperar mas” porque nuestro proyecto como pareja y familia ya no podía esperar mas, nos compramos un piso de 60 m2 a 50 millones de pesetas, lo normal en nuestra ciudad de Badalona ( obra nueva ) como queríamos, Justo 6 meses antes de la llegada de la cartita.

Pues a la persona que apareció del ayuntamiento para entregarnos la carta le dijimos de todo y se la tiramos por la cabeza y nos dieron ganas de tirarle mas cosas porque encima se recochineaba de la situación.

Con nuestra renuncia hacemos que sea posible que otra persona obtenga el piso y nos alegramos de ello.

Somos conscientes que nosotros a pesar de todo tenemos la suerte de poder >comprar una vivienda digna y por ello también nos alegramos. Porque sabemos que hay personas que ni queriendo pueden acceder a una.

Y también tenemos que dar millones de gracias al Ayuntament de Badalona por hacer posible que yo y mi novia tengamos ahora una hipoteca a 40 años y que uno de los dos sueldos se lo quede caixa Galicia.

Gracias por hacernos perder 4 años de nuestra fugaz juventud en falsas esperanzas y mentiras.

Gracias por hacernos esperar 4 años antes de comprar la vivienda y en todo ese tiempo se multipliquen los precios de estas.

Gracias por hacer macro sorteos y sortear aire, truncar ilusiones y proyectos, jugar con las cifras y cambiarlas al son de los terrenos que faltan por expropiar.

Jugar con las necesidades básicas de su población debería ser un delito.

Prometer 891 pisos para discapacitados, jóvenes y adultos es prometer mucho no les parece srs políticos. el PSC que esta en la alcaldía de Badalona y los partidos que lo apoyan ERC e ICV nos deben una explicación.

Salvador Berenguer i Ripoll
Mª Angeles Fernandez Gonzalez.

10 pensaments sobre “891 pisos

  1. Me parece indignante esta situación. Y mientras tanto la alcaldesa construyendose un bonito chalet en Alella. ¿Será con los tochos que no han podido utilizarse para la construcción de los 891 pisos?

  2. Alex, sobre la alcaldesa yo ya he oido demasiadas cosas como para creérmelas 🙁 ¿Cómo sabes que se está construyendo un chalet en Alella?
    En fin, la cuestión es que ese tema, como tantos otros, es vergonzoso como se está llevando. 🙁

  3. Alex, o tienes pruebas de lo que dices o mejor te callas, difamador !!!!!Porque hay gente que espera que siempre la administracion les solucione la vida?????Les den trabajo, les consigan un piso, les cuide los hijos……

  4. Joanot, potser l’Alex és un difamador (saps segur que el que diu és fals?) però tu ets un provocador…
    Aquest cas en particular, no es tracta de que l’administració li solucioni la vida a ningú. En aquest cas només s’està parlant d’un compromís que va adquirir l’ajuntament de Badalona voluntàriament i que no ha complit.
    I no només això, sinó que, a més, va trigar 3 anys en reconèixer que no seria capaç de complir el que havia promès i tot i això, amb moltes matisacions.
    Aquesta manca de compromís de l’ajuntament, aquesta manca de reconeixement de l’errada comesa ha fet molt mal a les famílies que van confiar en l’ajuntament.
    I torno a repetir, que ningú va obligar als nostres polítics a agafar el compromís que van agafar, per cert, poc abans de les eleccions municipals.
    En aquest cas només es tracta d’això, no de que ningú vulgui que l’ajuntament li arregli la vida.

  5. Efectivament, no es tracta que l’Administració et solucioni la vida: tu pagues uns impostos i vols alguna cosa a canvi. Si algú inclou en el seu programa electoral determinades promeses, s’entén que és com un contracte: jo et voto i et pago per a què facis el que has dit que faries.

    Per a mi és així de simple.

  6. No sols han estat 891 families les que han vist truncades les seves esperances. Han estat moltissimes més (fins a 6000 l’any en que es van sortejar) les que han vist com el seu ajuntament els gira l’esquena davant del greu problema de l’habitatge.
    Els mentiders continuen on eren i el problema, encara més gros.

    http://baetulo.blogspot.com/

  7. Bon dia!

    Per desgràcia he de donar les gràcies al Salvador i na Maria Àngels donat que la seva renúncia pot fer que, finalmente, na Maricarmen i jo mateix poguem arribar a gaudir del desitjat pis.

    Els ho agraeïxo perquè, per desgràcia, i gràcies a creure’m el què ens va dir l’Ajuntament de Badalona, nosaltres som, més que probablement, som una d’aquestes parelles que “ni queriendo pueden acceder a una”.

    Si, al final, no podem aconseguir el pis de protecció oficial que l’Ajuntament ens va prometre (davant de 5.998 persones més) aquell fatídic 29 de juny, haurem de dir adéu a aquesta ciutat en la que hem viscut la major part dels anys de la nostra vida (en el cas de la Maricarmen en són tots) i anar-nos-en a vés a saber quin poble on podrem pagar un abusiu preu per un habitatge… però que no ho serà tant des del punt de vista de Badalona.

    Gràcies novament!

  8. Estic d’acord amb el comentari ( tot i que trobo absurd que el notificador de la carta hagi de rebre la bronca). El que realment vull dir es que el recurs de donar les gracies de forma irònica per un greuje està tan manit que fa la queixa molt cutre.

  9. Hola!!
    La meva parella i jo també ens vam veure afectats per la política de la mentida. Vam assistir al sorteig, i ens va tocar. Quan ens va tocar les condicions eren unes, quan ens han avisat després de 4 anys, després de que ja ens hagués complit la conta vivenda… ja no compliem les condicions, per 1000 euros… En fi, espero que de tant en tant pensin en el mal que han fet.

  10. A LAURITA,
    YO SIGO ESPERANDO QUE ME AVISEN,PERO DESCONOZCO LAS CONDICIONES ECONOMICAS MINIMAS Y MAXIMAS QUE HAY QUE CUMPLIR PARA QUE TE ADJUDIQUEN EL PISO,SI TU O ALGUN OTRO PUDIERAN ORIENTARME OS LO AGRADECERIA PARA ASI HACERME UNA IDEA.
    GRACIAS.J

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.