Notes de premsa de CiU Badalona

M’han fet arribar tres notes de premsa de CiU Badalona que encara no estan publicades a la seva web, així que miro de fer un resum del que diuen tot i que es possible que al llarg del dia d’avui estiguin publicades a l’apartat de notícies de la seva web.

La primera està relacionada amb el peatge del carrer Eduard Maristany:
CiU comprova que el “peatge” del Port s’ha de pagar si s’hi surt en menys de 10 minuts, mentre que fins als 20 no es paga

Membres del grup municipal de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Badalona han comprovat avui el funcionament del “peatge” del Port de Badalona. En concret, han fet en cotxe tres entrades al recinte.

En la primera entrada, s’han estat al port 9 minuts. El preu del tiquet ha estat de 0,50 euros.
En la segona entrada, s’han estat al port 14 minuts. L’estada al recinte ha resultat gratuïta.
En la tercera entrada, s’han estat al port 23 minuts. El preu del tiquet ha estat de 1 euro.

Amb aquesta ordenació de tarifes, l’empresa concessionària de l’aparcament cobra diners a qui en realitat no ocupa el recinte i, en canvi, no en cobra a qui l’ocupa fins als vint minuts per a fer una gestió o una breu visita. Aquesta mesura es pren quan el port està en un nivell d’ús mínim, encara amb obres, amb només dos locals en funcionament, i amb pocs amarratges ocupats.

Sembla evident, doncs, que en aquests moments els diners obtinguts per la barrera provenen en bona part dels vehicles que la creuen en un trajecte de pas, i no pels vehicles que la passen per entrar al port i fer ús dels pocs serveis que hi ha.

El president del grup de CiU, Ferran Falcó, considera que “cobrar mig euro a qui creua el port per anar a casa o a treballar i alhora no cobrar res a qui hi està a dins fins a 20 minuts és irracional, i una clara injustícia per als badalonins que han de creuar la barrera per anar a casa seva o a la feina”.

Vaja, que han posat un peatge específic pels veïns de la zona. Quin detall!

La segona es titula CiU reclama un projecte sòlid per al Zorrilla i insta el govern a refer el consens

El grup municipal de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Badalona ha adreçat, a través del regidor Josep Pera, una carta al regidor de Cultura instant-lo a “donar un cop de timó i redreçar la situació que es viu al Teatre Zorrilla”. Pera ha denunciat que, “amb un director que ha presentat la dimissió, un silenci absolut sobre qui el substituirà i una evident deixadesa en la promoció del teatre, no es va en el camí correcte”.

Aquesta notícia està relacionada amb la dimissió de l’actual director del teatre per discrepàncies amb l’ajuntament.
Més informació:

Finalment, la tercera nota de premsa de CiU diu: CiU de Badalona insta l’Ajuntament a sol·licitar la conversió del web de l’Ajuntament al domini .cat aprovat internacionalment avui

Bé, no em sembla mala idea, però crec que seria millor demanar una web més útil pels ciutadans…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *