3 pensaments sobre “Bruticia a la platja de Badalona

  1. el botellon Carles, el botellon!!
    també fa mal a Badalona, hem d’ actuar ràpid per erradicar-lo abans que no es pugui parar.

    Autoritats ara és el moment de parar els botellons nocturns al centre de la ciutat,ara.

  2. Sí…el tema no es nuevo, pero -cada día- “hiere” más. Es más insoportable… Y por frecuente -parece- que la única “autodefensa” es la voluntaria ignorancia de la evidencia…
    Cierto que el descrédito “queda” para los políticos ( una legislatura trás otra, la inmundicia “crece”. Se nos “come”. “absorbe” a la Ciudad de Badalona…)Pero los cuasantes de tanto incivismo, digámoslo con claridad,no son éllos. Las autoridades -nuestras autoridades-nó actúan cómo deberían. Pero, quienes ensucian/ensuciamos; son/somos los Ciudadanos. Los “causantes” de la degradación son/somos los mismos que -curiosamente- costeamos,luego, con nuestros impuestos; la constatada “mala gestión general” del problema…Esa es la realidad. Y así -parece- hemos de seguir…A pesar de puntuales “actuaciones testimoniales”.

    Al Ayuntamiento yó le diría -para resumir- que la Ciudad. Nuestra Ciudad, “clama a voces” por una “defensa” consecuente ¿respecto de qué.? Pués respecto de la lamentable realidad cotidiana. Que se refleja en calles,plazas y espacios públicos,en general…¡Yá es hora.!

    Y al Ciudadano. A “mí” conciudadano… No se me ocurre decirle más, de lo que yá he dicho.Parece que “algunos” sienten/sentimos vergüenza ajena. Pero -también parece- que “otros muchos”. Nó…

    Saludos…Entristecidos, en el presente caso.

  3. Una llàstima que hi hagi persones incíviques que no respectin la ciutat, ni els parcs, ni la platja, ni res… Això sí, pot ser estaria bé que igual que es neteja la platja a l’estiu, es fes també durant tota la resta de l’any. O és que a l’hivern els únics que tenen dret a gaudir d’una platja al seu grat són els bandarras i porcs que la deixen en aquestes condicions????
    Jo proposaria que es vigili la platja, i que a l’impresentable que se li acudeixi embrutar-la el “castiguin” a encarregar-se de la seva neteja -a mà, evidentment- durant un mes tots els caps de setmana…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.